fågelbajs

Idag var det konfirmation och allt var bra tills på hemvägen.
Det är ju väldigt mycket fåglar i Majorna och så flög dom och så var det typ 60 stycken.
Jag och Ebba tittade upp och jag stog med öppen mun och bah
"jag vill ha fågelbajs i munnen" typ men asså jag skoja, HHAHA
men jag stängde den sen men titta ändå upp.
Och då såg jag någonting ramla ner från himlen och jag fick typ panik och böjde mig ner,
men det var försent och jag fick fågelbajs i huvet -.-'
Jag hoppas verkligen det betyder tur nu, annars är det inte så kul...
Ska jag köpa en triss lott och testa? Hahah...


äcklig säger jag bara, typ försöker va fin med rött läppstift?! hahah skoja mene ah..
Fast det var ingen sån som bajsa på mig det var en svart typ korp eller nåt

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: hehe :D

2010-03-09 @ 21:07:51
URL: http://mlieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0