konfirmations dag..

Hejj, idag gick jag och Ebba från skolan typ klockan två för att hinna till konfirmationen som skulle börja tre.
Vi skulle öva för på söndag är ju själva riktiga konfirmationen. Vi fick pizza.. Typ kebab pizza, nu känner jag mig as tjock, men jag var typ as hungrig. Fast Ebba fick typ ingen pizza.. eller hon fick typ äcklig kron ärts kocka pizza xd
Aja sen så övade vi typ 330 gånger, såååå tråkigt. Och när jag läser på söndag kommer jag typ bli helt röd i ansiktet och sånt... inte kul alls :(
Men något bra är iallafall att jag har vuxit en halv centimeter! :D
Nu är jag 1,58 och jag ser verkligen världen på ett annat sätt nu hihihi :D


japp på oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0