2009

eftersom jag ska åka så får ni bilderna från 2009 nu :)


hahah, när jag och Isabelle skulle köpa frukost så gick vi ut i bara pjamas :d


vi åkte till Hovfjället med skolan, Isabelle på bilden :) hahah kommer du ihåg samerna? :o


Vi väntar på dansen, när jag och isa bada med kläderna :D och ebbas finfina teckning :d


hahah david/daniel och zorro HAHAHAHHAHAHAH ew :s


Hahahh, när Simon skulle köpa sin bandana :d


Isabelles födelsedag :)


Isabelle, jag, saggen är seriös HAHAH, bild på ebba och ella den är rolig :D


telefonkiosken på mollösund♥


haahah... :D


när ankorna kom jättenära oss :d på isabelles land och på tåget hem (: <3


dextrosol-dagen :D jag och Isa på min gård haha, Isabelle när hon dricker kaffe :d<3


aaw, dom älskar oss hahah :d


Helga på utflycktsdag med hela skolan, jag isa och Stina på Isabelles gård & Alicia med stor hund :d


Isabelle när vi åt pizza i parken, Schweiz och jag och Johanna (:


Konfirmationsläger hahah Ebba & Isak, jag och Isa på Ullared, Jag och Isa prao på hemköp :)

Hahahh, :D och alla gånger vi har haft håltimma och jag och Ebba har gått hem och stekt potatis :)




Kommentarer
Postat av: ebbä

ÅÅH POTATIS

blev sugen på dt nu ju :(

2009-12-29 @ 19:07:45
URL: http://ebbaevelinaedvardsson.blogg.se/
Postat av: isabelle (:

2009-12-29 @ 19:30:21
Postat av: isabelle (:

HAHAHAHAH! omg va många minnen :D

och oj vad vi har förändrats :o

hahahahahah, fy på alla bilder med mig ):

och kommer du ihåg alla de jobbiga på möllesund,

de som typ fyllde efter oss & och hon med rosa

mjukisbyxor, med bara en foffs! HAHAH.

meeeeen, hahahahah hon bah;

-Vill ni verkligen att de ska följa efter er ?!?!!?!?

ASSÅ VAFAN TROR HON ? :O hahahahahah!

menmen, mahahahhahaha zorro&david/daniel, eouw xd

& jag kommer verkligen ihåg samerna! :o

många fina minnen! :D :D

hemska bilder på miiig ):

meeeeeen eouw, min sminkning! heeeeelt flammig&

sagge! hahahahha.



aja puss & jagälskardig! (:

2009-12-29 @ 19:37:21
Postat av: Anonym

eww Isak :s

2009-12-29 @ 20:01:11
Postat av: Nike

Fina bilder :D

Gillar den me Johanna :P

2009-12-29 @ 20:38:17
URL: http://nikehuayun.blogg.se/
Postat av: mathhhhhildadahl

kiingdahl.blogg.se

om du inte kollar missar du något :)

haha. följ&kommentera :*

2009-12-29 @ 22:30:33
URL: http://kiingdahl.blogg.se/
Postat av: amanda

Söt blogg :)

2009-12-30 @ 15:53:42
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0