konstigt väder hehe, och i måndags..

Hallå vädret är typ as konstigt, intressant i know men hahha just för typ en halv minut sen så ös haglade det och nu så har det slutat typ helt, hhahha, jag känner mig som värsta gamlingen :(
Och jag måste bara skriva detta, i måndags på idrotten, dåå, då så spelade vi basket, det var faktiskt ganska kul.
Och jaaag, tihiih, nej men vi skulle typ vara inom en linje och dribbla bollen och skjuta ut de andras bollar. Först var det tjejerna mot tjejerna och killarna mot killarna. Då vann jag över tjejerna och så vann Anton över killarna.
Sen skulle jag och Anton mötas i mitten HAHHA. Och då så skulle man ställa sig på typ vänster om man trodde att jag skulle vinna. Då gick typ några dit, men sen när läraren sa att om man hade gissat fel så skulle man typ springa fram och tillbaka två gånger så gick alla över till Antons sida. Och sen, så van jaaag :D:D hihihihi jag var så glad (a)
Basket kanske jag ska satsa på eller? ;)
gammal bild sen september, heheh (i)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linnea du är BÄst!!!!!!!

2010-04-22 @ 21:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0