alla hjärtans dag

Idag var jag på stan med Isabelle igen :)
Vi köpte dom där tröjorna :d
Och så var vi på mac donalds och så skulle isabelle fråga
om han kom ihåg oss från halloween så sa hon fel så hon bah
- Kommer du ihåg oss från nyår?
han bah
- Nyår...
För man brukar ju vara full och så då och så kanske han inte kom ihåg
bara för han var så full, hahah det var värsta pinsamt.
Och så sa jag att jag inte skulle äta två hamburgare han bah så du ska bara ha en?
Jag bah nej och så typ luta jag huvet i handen HAHHAAHAH :(
Och så fick vi det typ gratis eller nåt fast jag är inte säker.. :)


HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA omg ♥

Kommentarer
Postat av: -hannah

svar: jodå det är bara bra med mig också! :)

2010-02-14 @ 21:18:07
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/
Postat av: alice

sv: hahah tackar ;D

2010-02-14 @ 21:19:50
URL: http://grevholm.blogg.se/
Postat av: isabelle (:

är inte seriös på bilden :o

2010-02-15 @ 10:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0