jaag har tråkigt :)))))

Vad heter du? linnea
Mellan namn då? aina & eleonor
När fyller du år? 5 augusti :)
vart bor du? göteborg
trivs du där? ibland (:
antal kuddar i sängen: 2
har du varit med i scouterna? nej, men typ mulle xd
mcDonalds eller burger king? båda ;d
äger du ett busskort? nej :(
nästa mål i ditt liv? ha?
antal timmar sömn inatt? typ 11 :)
sover du ensam? ja haha
vad har du för favoritmat? vet inte riktigt.. tacos är gott (y)
när blev du fotad senast? igår typ :)
vanligaste färg på dina kläder? hahah, vet inte...
vad pluggar du? inget just nu?
är du smart? smartast :D
vad saknar du? choklad :/
är du blyg? ja, oftast
vilka instrument kan du spela? inga särskilt bra..
tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja :d
har du spytt offentligt? nej :)
brukar du sminka dej? ja
är du nöjd med ditt liv? ganska
vad vill du jobba med? vill inte jobba :(
är du musikalisk? vet inte haha :p
organiserar du dej själv i någon stil? men va?


Har du någonsin...

sagt 'jag älskar dig' och menat det? jaa :)
bråkat med ditt husdjur? HAHAH nejj xd
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?
tar du droger? nixipixi :)
vart vill du gifta dig? vet intttteee (:
varit kär? jag vet inte riktigt..
vill du gifta dig? kanske
vill du ha barn? tror inte det.. hihi


de senaste 48 timmaran, har du...

gråtit? nej :)
köpt någonting? ja haha
varit sjuk? ah fast typ bara i en timme :p
sjungit? ja :d
sagt 'jag älskar dig'? nej det tror jag inte
velat säga till några att du älskar dem?


senaste...

film du såg? 2012
dryck du köpte? jag vet inte

mat du åt? knäcke macka :d

vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? prinsessan. haha nej men vet inte
vilket stjärntecken är du? lejon
vilken årgång är du? 1995

vilken skola går du på? bild&form haha
Vilken klass? 8:an :)


utseende .....

hur lång är du? typ 157 :)
hur mycket väger du? vet inte riktigt
hårfärg och frisyr? brunt och typ ganska långt
ögonfärg? gröna typ

mest nöjd med? vet inte
minst nöjd med? veeet inte
skostorlek? 36-37 typ
vad lyssnar du på just nu? radio
vad gjorde du förrgårkväll? typ stina tror jag
vad är det senaste du ätit? meeeeen knäcke macka!

det första du lägger märke till hos det motsatta könet? håret och ögonen typ
gillade du personen du snodde det här av? jag gjorde det själv :p HAHAH skoja men ja <3
hur mår du idag? normalt
vilken är din favoritdryck? cola
syskon och deras ålder? har inga syskon
choklad eller vanilj? choklad
kan du nudda din näsa med tungan? nej
Färg du hatar: GUL :o
Något som gör dig förbannad: gula jackor haha nej men...

Så får du motion: går till skolan.. haha men jag gymmar ibland...och yogar ibland oxå...
Det dyraste du äger: datorn typ
Första frågan du ställer till ny bekantskap: vad heter du kanske?
Samlar på: kapsyler. HAHAH jag skoja
Pryl du inte kan vara utan: i dont know
Lyx är: jag haha :)

Du gör med 100 upphittade kronor: river sönder.. nej men jag vet inte
Nåt du saknar: choklaaaaad :(
När du grät senast: vennennneneneeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0