årets första dopp

Idag så var det jättevarmt ute, så efter skolan så åkte jag, Ebba och Isabelle till Fiskebäck.
Eller åkte och åkte vi cykla faktiskt (a)
Och min cykel var helt opumpad på däcken så det var faktiskt extra jobbigt för i vanlig rak sträcka så kändes det som typ värsta uppförsbacken. Och när vi cykla dit så var det as varmt så man blev as varm själv xd
Sen när vi kom dit så bada vi lite, det var såååå kallt :(
Men Ebba och Isabelle hoppa i flera gånger :o
Men mitt batteri på kameran är typ slut och jag har inte tittat bilderna så det kommer nog inga bilder från det.
Men jag köpte iallafall glass (y)
Men här är jag nu och det känns att jag har varit ute :D
HAHHAHA jag börjar typ med "men" hela tiden :o a men jag kanske vill det!? :o
omg kolla, jag har typ fått en smilegrop! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0